Rólunk – Skipper Hajóspont – Legyen bármilyen hajód…

Rólunk

Kik vagyunk

90-es évek óta foglalkozunk hajók, csónakok gyártásával, javításával. A vízi sport nem csak a vállalkozásunk, hanem az életünk részévé is vált: eveztünk, kajakoztunk, kenuztunk, motoros és vitorlás hajókkal folyón, tavon és tengeren. Részt veszünk vízi sportrendezvényeken társadalmi szerepvállalással, valamint aktív részvétellel.

A hajózás és a vízi sport a lételemünk, így nemcsak szakmai jártasságból, hanem tapasztalatainkból is merítünk, ha kérdésekkel fordul hozzánk.

Régi és új ügyfeleink igényeinek teljes körű kiszolgálása érdekében, tevékenységi körünket 2020-ban tovább bővítettük ügyfélcentrikus hajófelszerelés, és -alkatrészbolt létrehozásával. Emellett pedig szélesebb körben foglalkozunk hajók, csónakok és vízi járművek felújításával, vizsgáztatásával, teljesítésével, téli tárolásával, szezonra való felkészítéssel is.

Elindítottuk bérhajó szolgáltatásunkat motoros túracsónak, 2020-tól pedig sportvitorlás formájában is. Sok éves múltunk miatt jó kapcsolatot ápolunk más hajózási vállalkozásokkal is országos szinten.

Célunk megfelelni minden vízen lévő társunknak, a legkisebb evezős hajóktól egészen a nagyobb munkahajókig. Mindenkit szívesen fogadunk ügyfeleink vagy partnereink körében, legyen szó magán vagy céges ügyfelekről, valamint sportegyesületekről és hajózási társaságokról.